• book@amin-negar.ir
  • ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۳۱
                  
جستجو

روان شناسی مثبت نگر

ناشر:
امین نگار

دسته بندی:
روانشناسي

کلید واژه:
محمداسماعيل ابراهيمي
انتشارات امين نگار
روان شناسي مثبت نگر
رابرت بيسواس دينر

شابک: ۹۷۸۶۲۲۶۸۳۵۶۳۳
تعداد صفحات :۱۵۷

سال چاپ:۱۳۹۸
       توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات کتاب:

روان‌شناسی مثبت‌نگر چرا و چگونه؟



به روانشناسی مثبتنگر خوش آمدید. شما ممکن است به دلایل گوناگون به این حوزه علاقه‌مند شده باشید. شاید به‌دنبال ابزار جدیدی هستید که کارکردتان را بهبود می‌بخشد یا بر این باورید که اندیشیدن دربارۀ جنبه‌های گوناگون روان‌شناسی مثبت‌نگر، دیدگاه جدیدی نسبت به افسردگی و نیز سایر اختلالات به شما می‌بخشد. ممکن است دوستی این دوره را به شما توصیه کرده باشد‎ یا احتمال دارد که مطالعۀ یک کتاب عامه‌پسند دربارۀ شادکامی علاقه‎تان را به این حوزه برانگیخته باشد. دلیل احتمالی هرچه که می‌خواهد باشد، به هر حال من خوشوقتم اعلام کنم که روان‌شناسی مثبت‌نگر می‌تواند برای هرکسی تا حدودی سودمند باشد.



روان‌شناسی مثبت‌نگر یک جنبش خودیاری یا بازتولید «نیروی تفکر مثبت» و همچنین سبک آمریکایی «شادی‌شناسی» یا یک هوس زودگذر نیست. به‌علاوه فهم و درک این رشتۀ جدید نیاز به داشتن مدرک دکتری در روان‌شناسی ندارد.



روان‌شناسی مثبت‌نگر، مطالعۀ علمی تعالی و رشد انسان و رویکرد کاربردی برای دستیابی به عملکرد بهینه در انسان‌هاست. آموزه‌ها و دستورالعمل‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر برای همگان (دقیقاً تأکید می‌کنم برای همۀ انسان‌ها) مناسب‌ است. پژوهش‌هایی که اساس روان‌شناسی مثبت‌نگر را شکل می‌دهند، در گروه‌های مختلف نوجوانان و سالمندان، مدیران و عموم مردم اجرا شده‌اند. پرسش‌نامه‌ها و سایر ابزار کاربردی که جعبه‌ابزار روان‌شناسی مثبت‌نگر را تشکیل می‌دهند، می‌توانند برای همۀ حوزه‌های زندگی به کار روند.



جای خوشبختی است که شما به‌عنوان یک مربی، درمانگر‎، مدیر‌، کارمندِ حوزۀ منابع انسانی یا برنامۀ درمانیِ پزشکی، با این امید که دانش‌ها و مهارت‌هایی نو به دست آورید که می‌توانند در زندگی حرفه‌ای‌تان به کار آیند، به این دوره پیوسته‌اید. اگر چنین است، روان‌شناسی مثبت‌نگر به‌طور کلی و به‌ویژه این کتاب و دورۀ آموزشی، قطعاً چیزی برای ارائه به شما خواهند داشت. توجه داشته باشید همچنان که آموزه‌های اساسی و نکات ارزشمند این کتاب را در زندگی حرفه‌ای شغلی‎تان به کار می‌گیرید، در زندگی شخصی خود (روابط خانوادگی) نیز استفاده نمایید.



در دهۀ اخیر‎، روان‌شناسی مثبت‌نگر، بینش‎های تازۀ پرشماری را به بار آورده است‌. بسیاری از آن‎ها بینش‎های جدیدی راجع ‌به این موضوع است که چگونه افراد بهترین عملکردشان را نشان می‎دهند؟ در این کتاب و فی‌الواقع در این دورۀ آموزشی، مطالعات مقدماتی و همچنین جدیدترین و آخرین مداخلات در حوزۀ روان‌شناسی مثبت‌نگر ارائه خواهد شد.


 

کتابهای مرتبط

موجود ۱۵%

مبارزه بی پایان ( کاربرد درمان ...

پیمان،دوستی
۵۰۰۰۰۰ ریال
موجود ۱۰%

راهنمای درمان‌ گروهی ( بر اساس ...

پیمان،دوستی محمداسماعیل،ابراهیمی گلناز،قدرتی
۱۲۷۰۰۰۰ ریال
موجود ۱۰%

درمان پذیرش و تعهد با عشق: (کا ...

راس،هریس Russ،Harris
۱۶۰۰۰۰۰ ریال
موجود ۱۰%

مهارت های زندگی

پیمان،دوستی
۷۵۰۰۰۰ ریال