• book@amin-negar.ir
  • ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۳۱
                  
جستجو
چاپ كتاب ترجمه شده به صورت رايگان
07/04/1399

 

کتاب‌ها همانند پل‌های قدرتمندی هستند که علم و فرهنگ را با زبان خود به مردم در سراسر جهان منتقل می‌کنند اما این آثار ارزشمند توسط دانشمندان و محققان در کشورها و زبان‌های مختلف نوشته‌ شده‌اند و مردم برای خواندن آن نیازمند نسخه ترجمه‌شده آن هستند. ترجمه کتاب یکی از تخصصی‌ترین خدمات ترجمه است که بایستی توسط مترجم‌های خبره و باسابقه در این حوزه ترجمه شود تا مفاهیم و اطلاعات کتاب به‌درستی به مخاطب در هر زبانی ارائه شود.

خوانندگان کتاب اخیراً علاقه‌مندی خاصی به مطالعه کتاب‌های به زبان خارجی به‌خصوص زبان انگلیسی نشان می‌دهند.، اما از آن جهت که مطالعه رفرنس اصلی کتاب برای همگان به راحتی امکان‌پذیر نیست و نیازمند ترجمه خیلی خوبی است، چاپ کتاب به زبان انگلیسی در صدر جدول چاپ کتاب خارجی ترجمه شده قرار دارد.

نویسندگان و مترجمانی که قصد چاپ کتاب ترجمه شده خود را دارند  به سادگی می توانند با تماس با انتشارات امین نگار ضمن مشاوره برای چاپ کتاب خود اقدام کنند.

در نظر داشته باشید ثبت اثر در این انتشارات رایگان بوده و انتشارات امین نگار هیچ گونه هزینه ای از بابت چاپ کتاب از پدیدآورندگان محترم دریافت نمیکند.